Programma op maat

Stichting De Vrolijke Noot biedt een aantal keuze programma’s. In overleg kunnen we deze programma’s voor uw bewoners aanpassen. Neem vrijblijvend contact op.

Muziek en beweging

In samenwerking met de fysiotherapeuten, sportcoaches van Nieuw Groenendaal hebben we een speciaal bewegingsprogramma ontwikkeld op live muziek van de stichting.

Muziek Mozaïek

Diverse muziekstijlen, diverse instrumenten en muzikanten van jong tot oud vormen samen een vrolijk programma waar nog dagen over na wordt gepraat. Meezingen, dansen en klappen of lekker onderuit in uw stoel luisteren, alles kan!

Bella Musica

Licht klassieke muziek om bij weg te dromen, verzorgd door ervaren musici. Van Mozart tot Strauss, van wals tot musical, van An die Schöne blaue Donau tot Edelweiss.

Aan de slag met muziek

Met aangepaste instrumenten zoals belletjes en trommels, gaan we samen muziek maken in de woonkamer van uw instelling, aan een bed of in een kinderdagverblijf voor kinderen met een geestelijke en/of lichamelijke handicap.

Muziek tijdens herdenking

In samenwerking met de geestelijke verzorging binnen uw instelling spelen wij muziek tijdens de herdenking van overleden bewoners. Dit moment van troost en overdenking voor achtergebleven familie en vrienden wordt alleen door professionele musici verzorgd.

Swing it Oud!

“Aan de Amsterdamse grachten”, “24 rode rozen”, “Opzij opzij opzij”; u kent ze vast nog wel. Het zijn liedjes die ons allemaal bij blijven. Samen zingen, met de enthousiaste muzikanten van de stichting. Krijgt u er al zin in?